تعداد بازدید: 15334

توصیه به دیگران 5

دوشنبه 16 فروردين 1389-0:0

نماينده بهشهر يا نکا؟!

آيا آقاي مقيمي فقط نماينده بهشهر است؟


مازندنومه:يادداشت زير را يکي از کاربران نکايي  به نام جبار مهدی پور زارمی براي درج در مازندنومه ارسال کرده است.ما صد در صد با نظر اين مخاطب گرامي موافق نيستيم اما در طول سال هاي گذشته و در ادوار مختلف مجلس شاهد تبعيضات برخي نمايندگان چند شهري بوده ايم.مثلا"در دوره اي يکي ازنمايندگان مردم جويبار،سوادکوه،کياکلا و قائم شهر چون خود اهل جويبار بود،با تلاش آن را شهرستان و از قائم شهر جدا کرد.او حتي در قائم شهر دفتر نداشت و مراجعه کنندگان بايد حتما" به جويبار مي آمدند.يا مثلا" در همين بهشهر و نکا همواره شائبه سنگين بودن وزنه به نفع يکي از شهرها وجود داشته است،زماني نکا و دوره اي هم بهشهر.به هر حال نوشته منتقدانه مخاطب مان را بدون تغيير در پي مي آوريم.

----------------------

در مدتی که ما نکایی ها شاهد حضور احمد علی مقیمی بر منصب نمایندگی مجلس مردم شرق مازندران بوده ایم اقدام جدی در راستای رفع محرومیت و حل و فصل مشکلات عمرانی شهرستان نکا ندیده ایم .

مقیمی گویی که تنها نمایندگی مردم بهشهر را در مجلس بر عهده دارد . با نگاهی به تلاش های ایشان برای احداث پالایشگاه نفتی در بهشهر شاهد این هستیم که این پالایشگاه در اوایل تصویب طرح نام آن کاسپین نکا بوده است و نمی دانیم ایشان شهید هاشمی نژاد را از کجا آورده اند!

 از اقدامات ایشان در بخش راه ترابری می توان تلاش برای احداث جاده ی بهشهر دامغان و رستمکلا به بندر امیرآباد و تکمیل کمربندی شهر بهشهر را برشمرد، اما در شهرستان نکا نه جاده نیروگاه به بزرگراه تبدیل شده و نه کمربندی تکمیل شده است و بیشتر روستاهای جنوب شهرستان نکا از یک جاده ی آسفالت هم برخوردار نیستند .

 در بخش بهداشت اقدامات ایشان به این شرح است: بیمارستان 32 تختخوابی گلوگاه، آغاز احداث بیمارستان 160 تختخوابی در شهر بهشهر و آغاز بهره برداری از بیمارستان مهر بهشهر و اما در شهرستان نکا: بیمارستان کوچک ولیعصر هنوز در حال احداث است(!) و خبری از بیمارستان آلوکنده نیست و قرار است در آن محل آزمایشگاه پیام نور ساخته شود (مانند جاده نیروگاه که قرار است تعریض شود!)... 

 در مواردی که دو شهرستان نکا و بهشهر بر سر مسئله ای از جمله بر سر ساحل دو شهرستان در مقابل هم قرار گرفته اند آقای مقیمی به طرفداری کامل از مسئولان شهرستان بهشهر پرداخته است(این مورد به دفعات متعدد توسط مسئولان شهرستان نکا بیان شده است) . به هر حال تنها اقدام مثبت ایشان در نکا را می توان احداث سد گلورد برشمرد که نمی دانیم که اگر این پروژه فقط به شهرستان نکا اختصاص داشت آیا آقای مقیمی باز هم در این مورد کاری صورت می دادند یا خیر !


ايميل نويسنده: (qaffarali@yahoo.com)


  • سه شنبه 25 آبان 1395-7:53

    باسلام چرا شما دوران جمشیدی که نکاه رو شهر درست کرد نمیگویید بهشهر بااین همه پیشینه تاریخی بناهای تاریخی کاری برایش انجام نشدکمربندی بهشهر طرحش مال 30سال پیش هست که اقای جمشیدی یک ریال براش بودجه نداد شروع به زدن کمربندی در نکاه نمود.در صورتی که کمربندی بهشهر نیمه کاره بودهر شهر طبق ظرفیتش پیشرفت میکنه که متاسفانه بهشهر پیشرفتی نداشت به همین خاطر رتبه نخست بیکاری رو در استان دارد.

    • شنبه 21 آذر 1394-9:59

      آقای مهدی پور نویسنده این مطلب پر اشکال در زمان نماینده های قبلی کجا بودند؟!
      کمربندی بهشهر قبل از مقیمی باز شده بود! بیمارستان مهر یک بیمارستان خصوصی بود و بیمارستان امام خمینی با وجود اینکه مهمترین بیمارستان شرق مازندرانه هنوز راه زیادی تا تکمیل داره! جاده بهشهر به زاغمرز مشابه جاده نکا به نیروگاه نیمه کارست.

      • سه شنبه 31 شهريور 1394-1:4

        باسلام خدمت نکایی ها و بهشهری ها
        من از گرگان هستم.
        اما خواستم نکته ای رو یادآوری کنم و اینکه وظیفه نماینده مجلس ، کارخونه ساختن و جاده کشیدن و... نیست.
        در حقیقت در مجلس شورای اسلامی جهت تبیین و تدوین و تصویب قوانیین ، نماینده انتخاب میکنیم.
        اینکه بخواهیم عدم کفایت و لیاقت مسولان شهرستان رو به گردن نماینده مجلس بگذاریم ، درست نیست.

        • دوشنبه 30 شهريور 1394-11:37

          همتون سر کارید ... متاسفم واسه همتون

          • چهارشنبه 11 شهريور 1394-15:4

            سلام ادرس دقيق بيمارستان وليعصر جاده نكارو بفرماييد ممنونم

            • پنجشنبه 11 تير 1394-11:38

              اولا اب نکا از رودخانه ای می اید که تمام سرشاخه هایش جز حوضه استحفاضی بهشهر است نه نکا !!! بهشهری ها می توانند مسیر اب این رودخانه را به سمت شهرهشان کج کنند ان وقت شهر شما دچار خشکسالی می شود!!!

              • سعید رضاییپاسخ به این دیدگاه 4 2
                جمعه 18 دی 1394-18:4

                نکا بیشترین منبع اب زیر زمینی کشور داره بهشهر اب از نکا میگیره

                • هزارجریبیپاسخ به این دیدگاه 4 2
                  پنجشنبه 6 خرداد 1395-12:7

                  اصلا می دانی منابع ابی زیرزمینی چیست ! مازندران به علت برداشت بی رویه منابع اب زیرزمینی و چاه های غیر مجازدر خطر کویر شدن است ان وقت در نکا بیشترین منابع اب زیرزمینی داریم! ضمنا منابع اب بهشهر و نکا هر دو از هزار جریب تامین می شود! http://www.shomalnews.com/view/96080/%DA%86%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D8%8C%20%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86/ان رودخانه داخل شهر نکا (مهروان رود)هم از هزارجریب می اید اتفاقا بیشتر سرشاخه های ان مال هزار جریب بهشهر است نه هزار جریب نکا! شما کافی است به روستای رودبار که سد زده می شود دو رودخانه به هم پیوند می خورند ببینند که رودخانه بزرگتر 70 درصد اب این رودخانه را تامین میکند کاملا در حوزه بهشهر است و رودخانه کو چکتر که30درصد اب این رودخانه را تامین میکندبیشتر سرچشمه هایش در بهشهر است!هرچند بیشتر جمعیت این دو شهر هزار جریبی هستند!

              • دوشنبه 29 دی 1393-16:55

                سلام به مردم خطه سرسبز مازندران بخصوص شهرستان بهشهرونكا يك مقدار خجا لت بكشيد درشهرهاي جنوب كشورمثل اهوازباگرفتن مسوليت يكي ازمازندراني ها تمامي مسولين سياسي ومذهبي ونمايندگان شهرهاي جنوبي به ان شخص اعلام نمودند بهيچ وجه نيروي غير بومي نگيرند اما دراستان ما 3/1 نيروهاي غير تخصصي حتي باغبان ان كه بعدازيكماه منشي رييس مي شود تماماجنوبي بوده كه در شركتهاي نفتي همين استان ما مشغول بكارند ومامتاسفانه هنوز دنبال بهشهري يانكايي بودن هستيم يك مقدار كلاهتان راقاضي كنيدكه متاسفانه مادراستانمان چقدر نيروي فعال اما بيكار داريم قابل ذكر براي تمامي مسولين محترم استان سرسبزمازندران بخصوص نماينده محترم اين دوشهر مازندران مستحق توجهي بسياراست باتشكريك مازندراني دلسوز براي استانم

                • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 1 4
                  شنبه 22 شهريور 1393-18:43

                  نکا و بهشهر رو عشقه.... چرا تضاد؟؟؟؟ این تضاد ها اصلا در فرهنگ مردم مازندران جایی ندارد ... درود بی پایان به دیار اسپهبدان بزرگ مازندران ... درودی به بلندی بام ایران دیو سپید مازندران دماوند به مردم اهورایی مازندران ... درود بر مردم پاک سرشت کلانشهر مازندران .....

                  • دوشنبه 26 اسفند 1392-8:28

                    مردم بهشهر یادتون نره دارین آب مردم نکا رو میخورید....

                    • www.ali1365@yahoo.comپاسخ به این دیدگاه 4 12
                      پنجشنبه 2 خرداد 1392-0:0

                      این بهشهرو نکایی که شما دارین در موردش بحث میکنین مال یک استان هست چندتا سرشناس داره که اونم از ساری اومدن حامدیا و شهبازیا کل این دوتا با هم ارزش نداره بحث کنین اما بهشهر بیمارستانش مناطق شهرداریش جنگلاشو تفریح گاهاش عالیه اما نمیشه از حبوبات نکا هم گذشت/فرحناز اکلیمی

                      • دوشنبه 25 خرداد 1394-19:36

                        گاز نکا هم ازبهشهر میاد
                        درضمن آب برای دشت نازه نه نکا

                      • جمعه 11 اسفند 1391-0:0

                        مقيمي براي نكا كاري انجام نداد

                        • علی صفایی پاسخ به این دیدگاه 1 4
                          دوشنبه 16 بهمن 1391-0:0

                          با سلام جناب آقای مقیمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی باید خوب بداند که اگرچهار چوب کار درست نباشد نمی توان روی ان تکیه کرد و کار پیشرفت داشته باشد چندین سال است که روستای زاغمرز قرار است دهستان شود ولی تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته با توجه به پدید آمدن بندر امیر آباد در کنار روستای زاغمرز جای آن نیست که روستا وروستا های مظلوم مجاور به ان خواست دیرینه خود یعنی دهستان برسند ما از آقای نمایتده محترم خواهشمندیم امکاناتی را اماده نمایند تا این روستا ها به حق قانونی خود برسند که در چهار چوب دهستان شدن و امکانات مالی دولت و مجلس محترم خواهند توانست پیشرفت نمایند . از زحمات آقای مقیمی تشکر بعمل می آید .

                          • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

                            با سلام آجناب قای مقیمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب عالی کی دهستان شدن زاغمرز ا اعلام می کنید شما شرایط برای مردم زاغمرز ایجاد کنید خود مردم زاغمرز خواهند ساخت مگر می شود زاغمرز در کنار بندر بزرگ امیر آباد باشد ولی روستای زاغمرز هیچ امکاناتی نداشته باشد . باید شرایط برای این روستا محیا کنید در آینده به شما خواهم گفت پیشرفت زاغمرز را باید شرایط شهرداری داشته باشد تا هر کسی نیاید ساخت و سازهای بی مورد که بعد ها افسوس آنرا خواهیم خورد . باتشکر

                            • محمود از نکاپاسخ به این دیدگاه 7 2
                              يکشنبه 24 دی 1391-0:0

                              همه چیزها در نکا ست اما ..............به نفع انهاست.عشق ماجمشیدی

                              • چهارشنبه 1 آذر 1391-0:0

                                آقايان بهشهري و نكايي خواهشن دعواهاتونو بذارين كنار . اسمي از ساحل نياريد كه حالمون گرفته ميشه . ساحل اسمن مال شما ولي رسماً مال زاغمريهاي بيچاره با مسئولين بي مسئوليتش هست . اگه شك دارين برين امور اراضي ، ثبت و ... بپرسين . محدودش هم از ابتداي نيروگاه نكاء تا عبور شهرداري سابق در شبه جزيره ميانكاله . متأسفيم از اين همه جفا . انشاء ا... خدا حق اين مردمان را به انها بر مي گرداند .

                                • جمعه 31 شهريور 1391-0:0

                                  بهشهريهاچراادعا.شمايي كه اب برق سيمان اجر ماسه گندم مركبات و...ازنكاميگيريدوبه اين شهرستان محتاجيدوبراي ساده ترين اقلام به ماوابسته ايد.جزروغن كشي وسوياچه داريد كه به ان مينازيد.باشد كه محتاج شهرستان نكاباشيدوبمانيد.

                                  • سه شنبه 7 شهريور 1391-0:0

                                    شركتهاي صدرا.حفاري شمال.انبارگازمايع.پايانه نفتي.نفت خزروحتي بندراميرابادمتعلق به شهرستان نكابوده وفرماندارمحترم ميبايست نهايت تلاش خودرابراي احقاق حق مردم اين شهرستان بكارگيرد.

                                    • سه شنبه 9 خرداد 1391-0:0

                                      شما نکایی ها خیلی مظلوم نمایی میکنیدا .بابا میدونستید بهشهر تا 5ٰ سال پیش بزرگترین شهرستان مازندران بود از نزدیکیای نوکنده شروع میشد تا سورک ساری از دریا تا سمنان الانم که به نظر ما بهشهری ها بنا بر بیمسولیتی بعضی مسوولین تکه تکه شده و شهرهای نکا و گلوگا دراومدند . تو کل تاریخ بگردید ببینید اسمی از نکا اومده؟ فقط تو یکی از سفر نامه اومده بر سر جاده بهشهر- ساری رودی به نام نیکا عبور میکند فقط همین اما بابا تو تاریخ ببین چه چیزایی درباره اشرف البلاد گفتند شاه عباس کبیر بهشهری بوده تو بهشهرم مرده بعدمیخواستند ببرن اصفهان دفنش کنند بنا بر مشکلاتی تو کاشان دفن شد شما نکایی ها تازه دوروزه شهر شدید ما یک تارخ قدمت داریم چی میگی اقای جبارپور . گلورد تو کدوم شهره . اصلا تا حالا سر سد رفتی . این سد توی بهشهر کنار روستای رودباره که میره زیر اب اون وقت به اسم گلورد نکا تموم شد نفتی که تازه پیدا کردند تو بهشهر به اسم نکا تموم شد ازایم موارد فراوان داریم برو بابا نکاییهای دهاتی

                                      • سعیداز ماکروبهپاسخ به این دیدگاه 7 3
                                        جمعه 14 فروردين 1394-14:20

                                        شاه عباس در هرات افغانستان به دنیا امد افغانی بود نه بهشهری زمان شاه عباس ایران افغانستان عراق بحرین کویت امارات سوریه گرجستان ارمنستان پاکستان همه یک کشور به نام ایران بود بعد دوران شاه عباس دوران عصر جدید بعد اسلام دوره دوم حتی دوره اول اسلام نیست دوران شاه عباس توی نکا امام زاده داشت که دری واسش درست کردن اسم نکا روش نوشتن هنوز هم اون در هست قبلا اسم نکا نیکاب بوده شهری کنار نکا بود به نام نیکاب که به دوران حضرت مسیح برمیگردد شوش شهر قدیمی پیشرفت نکرد تهران سیصد سال نیست بنا شد پیشرفت کرد پس قدیمی بودن ملاک نیست

                                      • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391-0:0

                                        سلام .
                                        همه مردیم ولی در حرف درعمل چی!
                                        برای کی برای چی کار میکنیم؟
                                        چرا من برای کار 600 کیلومتر بزن برم خارج از استان مازندران.
                                        منی که بندر امیراباد 7کیلومتر بامن فاصله داره یک نفر دیگه از بندرانزلی ، جنوب بیاد اینجا سرکار باتشکر از سایت خوبتون

                                        • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                          بابا شما نکایی ها هر وقت چراغ قرمز دار شدین ادعا کنین ما شهریم

                                          • حسن از بهشهرپاسخ به این دیدگاه 5 1
                                            يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                                            همين نكايي بهشهري بازي هاي احمقانه كار دستمون داد تا باز هم بين اين همه نامزد باسواد و با تجربه دوره نهم بهشهري ها براي اينكه جمشيدي راي نياره شدن همرا ه مقيمي و بلعكس. آخه اسديان با تحصيلات حقوق بين الملل و تجربه مدير كل كار و تامين اجتماعي سازمان بازرسي كل كشور چقدر مي تونست موثر تر باشه و نامزدهاي باسواد ديگه. آقا يك كلام تا قومي قبيله اي راي بديم همينه و نتيجه اش همين مي شه كه يك شركت بين المللي حفار شمال با اون همه درآمدش از بهشهر يا نكا ميره و ثبت تهران مي شه. مي دونيد همين شركت بعد از رفتن به تهران چقدر نيرو گرفت؟ حلا ما بجنگيم و ديگراي امثال جنوبي ها و بختياري ها منفعتش رو ببرند.

                                            • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                                              ای بابا کی گفته فقط نماینده بهشهر بوده برای بهشهرکارخاصی انجام نداد همه پروزه ها از قبل پایه ریزی شده بود هرنماینده ای بتواند کارافرینی کندازجوانان بیکارکاسته شود هنرکرده اگه به شعاردادن باشدهرننه قمری بلده

                                              • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 5 0
                                                چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

                                                یه سوال از کاندیدای عزیز. طرح دوستان برای جذب توریست به شرق استان چیه؟؟؟واقعا بهشر نکا گلوگاه از نظر جذب توریست نسبت به غرب نزدیک به صفر.همه ما میدونیم که با جذب توریست شهر ها رونق میگیرن و باعث تحولات اقتصادی در بین مردم خواهد شد.چرا ما همیشه منتظریم از بالا به ما بودجه بدن؟چرا نباید خودمان تولید سرمایه داشته باشیم؟خواهش میکنم به ورودی این 3شهر با همکاری شما و شهرداری های مربوطه رسیدگی بشه چون واقعا..........

                                                • دوشنبه 19 دی 1390-0:0

                                                  شما فکر میکنید جمشیدی بزرگ که نماینده این سه شهرستان بود برای بهشهر چکار کرد که الان توقع دارید مقیمی برای نکا بکنه .

                                                  • سه شنبه 13 دی 1390-0:0

                                                    اخرین دسته گل اقای مقیمی هم که مشخص شد. با اینکه میدان گازی کشف شده تو استان مازندرانه و در منطقه جغرافیایی بهشهر ولی این میدان گازی به اسم سردار جنگل میرزا کوچک خان جنگلی ثبت شده.بی کفایتی از سر و روی این مقیمی میباره.

                                                    • دوشنبه 12 دی 1390-0:0

                                                      من میگم خیلی حرف هست که نمیشه گفت.با اینکه جلوی خودم و گرفتم باز سانسور شده حرفام. پس بدونید من بعنوان بهشهری موافق اقای مقیمی نیستم.فقط بخاطر مصلحت نظام میام رای میدم حالا چه کسی مشخص نیست.

                                                      • جمعه 9 دی 1390-0:0

                                                        دوستانی که دارن بحث میکنند.چه خبرتونه؟هان؟ طبق معمول بهشهری طرف شهر خودشه،نکایی طرف شهر خودش.هر نماینده ای بیاد همینه.مگه اقای جمشیدی واسه بهشهر چه کرد؟اقای رحمانی و مقیمی چه کردن واسه این 3شهر؟هرکسی بیاد فقط به درد فک و فامیل خودش میخوره.اگه هم غریبه باشه واسه نماینده یه جایی نفع داره.همین ... ،پول هایی جابجا شده توسط این ادم که جاش نیست بگم.اقای جمشیدی هم واسه شهر خودش کار کرده.رحمانی هم که برادرش اون اختلاس و کرده بود.خودم از مقیمی زخم خوردم.من که بچه بهشهرم.که نکایی هافکر میکنن مقیمی فقط بهشهر میبینه....شما هرچقدر بین بهشهر و نکا بحث کنین چیزی عوض نمیشه.هرکسی بیاد همینه. بعضی دوستان میگن مقیمی داره سد گلورد و کارش تموم میکنه.این پروژه فکر کنم 20-30 سالی هست میخاد تموم بشه.تا 20 سال اینده هم درست نمیشه.ولی در مورد بقیه طرح ها باید دیده بشه که جزء منطقه جغرافیایی کدوم شهره.ولی مهم اینه که برای این منطقه س. مثلا نیروگاه.تا چند ماه پیش مدیرش از این منطقه نبود و اکثر کارکنان اصلیش از بابل و امل بودند.چندین سال همینطور بوده.اقایون رحمانی و جمشیدی کجا بودن که گذاشتن اینطور بشه. ولی الان رئیس نیروگاه عوض شده و نیروهاش درحال تغییره.خیلی بحث هست ولی نمیشه همه رو گفت

                                                        • سالهای دور از خانهپاسخ به این دیدگاه 6 4
                                                          پنجشنبه 26 آبان 1390-0:0

                                                          نکاچوب ساری، ایران صدرا نکای بهشهر، امیرآباد بهشهر، سد گلورد بهشهر، گهر باران ساری، جامخانه ساری، نکایی های با غیرت زودتر انتخاب کنیم : بهشهری یا ساروی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

                                                          • نکای عزیزپاسخ به این دیدگاه 9 2
                                                            چهارشنبه 11 آبان 1390-0:0

                                                            تنها شهر ایران که هم جاذبه های زیاد گردشگری داره و هم صنعتیه نکاست واین حق نکا نیست مسوولین توجهی بهش کنم از اقای مقیمی درخواست میکنیم خواهشه این دوره کاندید نشوند

                                                            • پنجشنبه 5 آبان 1390-0:0

                                                              ما که هیچ عملکرد مثبتی از ایشون ندیدیم. دکت مقیمی اصلا شما روت میشه دوباره کاندید بشی

                                                              • دوشنبه 2 آبان 1390-0:0

                                                                سلام خدمت همه به طور اتفاقی به این سایت امدم و ونظراتو خوندم من بچه بهشهر هستم ولی راستش میخواستم بگم این اقای مقیمی برای بهشهر هم کاری نکرد ....چه برسه به نکا!!!!!!! جز اینکه....جابه جا کرد........ کاری از دستش بر نمیامد....فقط دنبال این بود که ...... من که کار خاصی واسه شهر بهشهر ندیدم.......فقط طرفداراش ...ولی به نظرم اصلا کاری واسه بهشهر نکرد که به چشم بیاد...... بهشهر و نکا کسی رو باید انتخاب کنه که کار بکنه نه کسی که فقط نامی از خودش دارد.........حالا از هر جا باشه...هر کی یه پستی دارد از خودش میبینه باید نماینده بشه...به نظرم باید افراد کارشناس وارد کار بشن تا این دو شهر پیشرفت کند...اگه این دو شهر یک شخص کاردان به دست بگیرد .پتانسیل این را دارد که عروس شهرهای مازندران شود ...ولی حیف که هر روز دارد پس رفت میکند ...صد حیف

                                                                • سه شنبه 29 شهريور 1390-0:0

                                                                  به نظر من برای حل این مشکل بین مردم بهشهر و نکا و اختلاف سر رسیدگی و عدم رسیدگی به هر کدام ، خوبه دوباره جمشیدی رو بفرستیم مجلس چون ایشان با کمال فروتنی 4 سال میروند مجلس و بر میگردند و کلا هیچ کاری برای هیچ کجا انجام نمیدهند و به اینصورت عملا مشکلی پیش نمی آید .و کلا این مردم شریف نکا هم دیگه نیاز ندارند خودشونو به زحمت بندازن تا چهار تا جمله بی سرو ته رو سوار هم کنند .

                                                                  • عبدالرضا کاردهپاسخ به این دیدگاه 0 1
                                                                    چهارشنبه 16 شهريور 1390-0:0

                                                                    با سلام بآقای مقیمی نماینده محترم شهرستان بهشهر وحومه من اهل رستمکلا هستم متاسفانه هروقت رفتم رستمکلا تاکسی ای که مرادرشهر بمقصدبرساند وجودنداشت آیا رستمکلا که اسم شهررا یدک میکشد باید ازامکانات تاکسی که ازابتدایی ترین امکانات رفاهی میباشد محروم باشد یا موتورسواران باسرعت سرسام آورعرصه را برمردم تنگ نموده اند جناب مقیمی شمارابخدا اصلا بعدازنماینده شدن به محده انتخاباتی خود سرزده اید تاازوضعیت مردم مطلع شویدچندباربه محدوده انتخاباتی خود رفته ایدالبته پیاده نه بااتومبیل تاببینید مردم چه میکشند اگرمن به تاکسی اشاره کردم برای اینکه دروضعیتی نیستم که بتوانم رانندگی کنم اگربخواهم مشکلات را منعکس کنم طومار میشود فقط خواستم اشاره کوچکی کرده باشم بامید برسیدگی همین دومورد

                                                                    • علی عموزاد مهدیرجی فرزند مشتی پاسخ به این دیدگاه 3 2
                                                                      يکشنبه 8 خرداد 1390-0:0

                                                                      من از اهالی روستای مهدیرجه از توابع نکا می باشم . کلا سیاسی نیستم ولی ولای ام . به شهدا خیلی احترام می گذارم چون برای آزادی من احترام گذاشتند . از اقای مقیمی خیلی دلم گرفته است . اینقدر ولایت مدار بسیجی و جانباز و خانواده شهید داریم در استانه انتخابات سال 90 می اید مهدیرجه می رود خونه ... که همه می شناسندش ... . اقاقی مقیمی شما با این کارت از چشم مردم مهدیرجه افتادید چنانکه از چشم خالصین بشهر و نکا و گلوگاه افتادید . خجالت دارد یک نماینده مجلس و فرماندار یک شهر برای گرفتن رای به جای جلسه با زعما و نخبگان به منزل ... رفته و آن هم جواب منفی بگیرد .

                                                                      • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

                                                                        سلام.من چند وقتی هست که ای سایت زیر نظر دارم .به نظر بنده این سایت سیاست فوق العاده باهوش وپیچیده ای درپیش گرفته که نتیجش خدا میدونه چه سودی ببره.آهای اهالی نکا و بهشهر مواظب تفرقه افکنی باشید.میدونم نظرمو نمیزارن.خیر پیش.

                                                                        • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390-0:0

                                                                          فعالیت در شهرهای ایران به غیر از آبادانی موضوع دیگری را دنبال می کند و آن اهداف استراتزی کشور است آیا به نظر شما این فعالیتی که در شهرستان بهشهر انجام می پذیرد نسبت به شهرهای دیگری قابل مقایسه می باشد مطمئنا باشید که جواب منفی است شما جوش این را می زنید که فعالیت نماینده بهشهر و نکا توجه اش فقط به شهرستان نکا است در صورتی که من می گویم این توجهات توجه نیست چه برسد به این که آنها را با هم مقایسه کنیم علت آن هم این است که نماینده مورد نظر به جای این که فکر اقتصادی داشته باشد بیشتر فعالیت سیاسی دارد که نتیجه ان می شود دوای بین دو شهر که هیچ سودی برای طرفین ندارد بیاییم منطقی فکر کنیم زمانی که بر اساس احساسات رای می دهیم نتیجه ان می شود همینی که می بینید جو کاشته اید حالا در وقت درو انتظار گندم را دارید بنظر من فرقی نمی کند نماینده شهر اهل نکا باشد یا بهشهر مهم این است که الفبای آبادانی را بداند مثال می زنم اگر شهرستان بهشهر در زمینه جذب توریست فعالیت کند آیا شهر نکا هم سود نمی برد مسلما جواب مثبت است ولی در جایی که سرزمین نکا و بهشهر از جمله نقاط خوش اب و هوایی جهان می باشد ولی هیچ مسئولی رغبت به این ندارد تا صنعت گردشگری را که بعنوان یک صنعت زیر بنایی در شهرستان دنبال کند و همه به دنبال چیزی هستند که خواستگاه آن نه بهشهر است نه نکا البته درد دل زیاد است و زمان برای بازگویی کم به هرحال بجای تفرقه بین شهر بیایم در کنار هم منطقی فکر بکنیم و به نظر من کارگروهی بایست در فرمانداری یکی از این دو شهر ایجاد شود البته بشرطی که هرکسی وارد این کارگروه نشود یک کارگروهی که به فکر شهر باشند تا سیاسی بازی سپس بیایم مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم

                                                                          • چهارشنبه 24 فروردين 1390-0:0

                                                                            جرا آقای مقیمی را در مهدیرجه نمی بینیم آیا مهدیرجه فقط موقعه انتخابات شهیدرجه میشود البته یکبار برای ختم ویکبار یادواره شهدا اومد:البته برای چند نفر که حامیات او بود کار کرد

                                                                            • سه شنبه 17 اسفند 1389-0:0

                                                                              دو کلمه از مادر شوهر عرو س!

                                                                              • جمعه 13 اسفند 1389-0:0

                                                                                مبارك لاييني.

                                                                                • پنجشنبه 11 آذر 1389-0:0

                                                                                  آقاي مقيمي چرا درسفر سوم رياست جمهوري همانند سفر دوم در جلسه اداري شهرستان نكا شركت نكرديد؟ مگر شما نماينده مردم نكا نيستيد؟البته به شما حق مي دهم چون شما حتي حاضر نيستيد اسم نكا را به زبان بياوريد نمونه اش در چند سخنراني سد گلورد مازندران!!!

                                                                                  • موسوي از شهرستان نكاپاسخ به این دیدگاه 6 1
                                                                                    چهارشنبه 3 آذر 1389-0:0

                                                                                    من از مسولين گله هاي زيادي دارم چون به شهرستان نكا هيچ توجهي ندارند نكايي كه با داشتن كارخانجات بزرگ ونيروگاه برق باشناخته شدن شهر صنعتي اونو اصلا" مورد توجه قرار نمي دهنداونو جزءشهر محروم ميدانند حق زيادي ازنكا خورده شد

                                                                                    • چهارشنبه 26 آبان 1389-0:0

                                                                                      من واقعا با نظر اين نكايي عزيز موافق هستم اصلا نماينده مجلس توجهي به اين شهرستان ندارد

                                                                                      • سيدرحيم موسوي منشپاسخ به این دیدگاه 6 1
                                                                                        سه شنبه 25 آبان 1389-0:0

                                                                                        حرف هاي آقاي جبارمهدي پور درست ميباشد ماحرف اورا قبول دارم آقاي مقيمي فقط نماينده شهرستان بهشهر ميباشد براي شهرستان نكا هيچ كاري انجام نداده است

                                                                                        • شنبه 17 مهر 1389-0:0

                                                                                          نام خانوادگی من ملاخیل است هستم دیروز دراین سایت بنام روستای ملاخیل برخوردم اگرکسی ازاهالی این روستاهست لطفاشماره شوبذاره تاباروستای ملاخیل بیشترآشنابشم

                                                                                          • محمدی اطربیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                                                            شنبه 8 فروردين 1394-1:20

                                                                                            نکا دوتا روستای ملاخیل داره یکی بخش مرکزی دهستان پی رجه دومی بخش هزارجریب دهستان زارم رود روستای کنار روستای لایی

                                                                                          • يکشنبه 11 مهر 1389-0:0

                                                                                            با سلام وتشکر از نکایی گرامی و تلاشگر که در زمينه دور زدن کارها و مظلوم نمایی گوی سبقت را ربودن واقعا اشکم درآمد و نمی دانم برای مظلوميت شما نکایی ها گريه کنم و يا مظلوميت مردم غزه , واقعا که حق با شما نکایی های عزيز است من هم با شما موافقم بهشهر بايد از روی نقشه مازندران محو شود و بجای آن نام زِیبای نکا در نقشه ها چشم نوازی کند من آن تمدن بيش از سه هزارساله بهشهر را فراموش می کنم چون واقعا بهشهر شهر فراموش شده ای در بين مسئولين است و بود نبود آن هم مهم نيست پس آرام بخواب ای شهر تاريخ ساز مازندران بخواب که کسی نيست که اين همه کاستی ها و فشار روی گرده مردم را بببيند و بشنود شما مردمان اين شهر مانند آتش زیر خاکسترید که منتظر بادی هستيد که آن را شعله ور کند و حق خود را از زياده خواهان بگيرد جايی که روزی جزئی از تو بود اکنون می خواهد جايگاه تاريخی تورا بگيرد شايد نوشتن همين سطرها کمی آراممان کند شايد

                                                                                            • جمعه 26 شهريور 1389-0:0

                                                                                              باسلام
                                                                                              طرح ساحلی مروارید از نظر جمعیتی در سرشماری سال 85 جزو نکا محسوب شده , بودجه ای که برای تعریض جاده نیروگاه در نظر گرفته شده فقط 14 میلیارد ریال است ولی بودجه تعریض جاده بهشهر زاغمرز 60میلیارد ریال ! اتوبان رستمکلا به بندر امیرآباد که مدت زیادی است کار اجرایی آن شروع شده و هر سال هم بودجه زیادی به آن تخصیص می یابد , بخش وسیعی از کار انجام شده . به سایت شهرداری نکا مراجعه کنید در قسمت تاسیسات شهرستان نکا پایانه نفتی را معرفی کرده اند , همچنین در دفترچه ی راهنمایی که برای معرفی شهرستان نکا در چند سال پیش در نکا توزیع شده بود پایانه نفتی را همراه با نیروگاه و کارخانه سیمان و سیلو را به عنوان صنایع شهرستان نکا معرفی کرده بودند , زمینی که اکنون نفت خزر و ... در آن قرار دارند با نام شهرستان نکا به شرکت نفت واگذار شده است منظور شرکت نفت فقط شرکت نفت خزر نیست بلکه پایانه نفتی و شرکت حفاری را هم شامل می شود در سایت پایانه های نفتی ایران گفته شده که پایانه نفتی شمال در 20 کیلومتری شمال شهرستان نکا قرار گرفته نگفته در بهشهر ! در وبسایت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد هم کاملا با نام بندر نکا معرفی شده ولی نکته جالب اینجاست که اداره دریانوردی مربوط به این بندر در بهشهر قرار دارد ! به نظر من یا کسانی از وزارت نفت و شرکت های نفتی دارند از این موضوع سود می برند یا واقعا قرار است این تاسیسات به شهرستان نکا ملحق شود یا از سردرگمی مردم است که راه دسترسی اصلی آن ها از قلب شهر نکاست !!! اخیرا هم دیده بودیم تابلوهای راهنمایی رانندگی در کنار جاده بندر امیرآباد تمام ترافیک این بندر را به شهر نکا منتقل می کرد بعد نمی دانیم که چه شد یک دفعه تابلوها عوض شد و نکاها شدند بهشهر !! در انتخابات مجلس بعدی به احتمال زیاد 2 نماینده از شرق مازندران در مجلس حضور خواهد داشت و در آن زمان دیگر مشکلاتی از این دست وجود نخواهد داشت در ضمن از آقای مقیمی به خاطر اقدامات اخیرش در احداث سریع تر و بهره برداری از بیمارستان مجهز و زیبای امام حسین و تذکر کتبی به وزیر راه به خاطر تکمیل کمربندی و تعریض جاده نیروگاه کمال تشکر را دارم , از نماینده گرامی تمنا دارم فکری به حال 5 هزار بیکار نکا بکند این دلیل نمی شود چون نکا درصد بیکاری زیر 5 درصد دارد شما همه سرمایه گذاران در بخش صنعت و گردشگری را به بهشهر و گلوگاه ببرید عدالت را رعایت کنید .
                                                                                              باتشکر شهروند نکایی

                                                                                              • سه شنبه 9 شهريور 1389-0:0

                                                                                                اولا به مردم نكا به خاطر داشتن سايت نكانيوز تبريك ميگم.
                                                                                                تو اين سايت خبرهاي جالبي داره.
                                                                                                فرماندار نكا كه حرفي از صدرا نزد و كلمه صنايع رو نگفت و جالبتر اينكه ميگه شهرستان حدود 200000 نفري نكا!!!!!!!!!!!!
                                                                                                در مورد شركت نفت واضح صحبت نكرد. منظور از شركت نفت پايانه بود يا شركت نفت خزر.
                                                                                                سايت شركت نفت خزر: http://www.kepco.ir
                                                                                                اطلاعات خوبي بهتون ميده. دنبال اسم نكا بگرديد. در ضمن آدرسشم تو قسمت تماس با نفت خزر نوشته شده. ثابت ميكنه حق با شماست!!
                                                                                                فرماندار نكا چيز ديگه اي كه گفت اينه كه مردم نكا از ساحل 4300 متري نكا سهمي ندارند. پس فكر نمي كنيد كه ساحل مرواريد هم شاملش نميشه!!!! شما اگه كه نكا جاسك نگي چي بگي. مشكل ماهم با همين اسميه كه با هنرنمايي نماينده ي قبلي چسبيده به پايانه بهشهر.
                                                                                                ********************************
                                                                                                يه خبر ديگه كه فكر نمي كنم ديده باشيد!!!!!
                                                                                                رئيس اداره نظارت بر راهسازي اداره كل راه و ترابري مازندران گفت: شش كيلومتر از ساخت چهاربانده كردن جاده نكا ـ نيروگاه تا پايان سال به اتمام مي‌رسد. ********************************
                                                                                                خدا سرنوشت هيچ قومي را تغيير نميده جز با خواست خود آن قوم. مردم بهشهر بايد بيدار باشند و در انتخابشون دقت كنند و به كساني رأي بدن كه دلشون براي اين شهر بسوزه و عقب ماندگيهاي چندين ساله را جبران كنه. بهشهر با بيشترين حق رأي بالاترين ميزان تأثير را داره. اگر خودمون بخوايم ميتونيم از نماينده شدن كساني كه حق شهرمون رو پايمال ميكنند جلوگيري كنيم.

                                                                                                • يکشنبه 7 شهريور 1389-0:0

                                                                                                  معذرت می خوام آقای رضا، اگه فرماندارمون حرف نمی زنه این یعنی ... اگه ...اوضامون اینجوری نمیشد نه اینکه چون حرف نمی زنه یعنی حق با شماست، آقای جمشیدی هم عدالت نداشت شایدم داشت ولی سوادشو نداشت بیاین نکا مشاهده کنید تا قلب روستاشو آسفالت کرده،حالا قلب شهرو نگاه کن، هیچ مسوولی کاری نکرده، حیاط ... رو شبونه میکنندو همون مصالح قبلی و جا می زنن که بگن بودجه اش خرج شد، جواب خدارو می خوان چه جوری بدن، خدا کنه مرز تجاوز به نیروگاه شهید سلیمی نرسه که فکر کنم دیگه تنها چیزیه که واسمون مونده.تاسف و هزار بار تاسف به حال شما

                                                                                                  • يکشنبه 7 شهريور 1389-0:0

                                                                                                    مسئولين استان و كشور بايد به گردشگري شرق استان توجه كنند. شرق استان مي تواند با مديريت صحيح به يكي از قطب هاي گردشگري ايران تبديل شود.
                                                                                                    **************
                                                                                                    مسعود علویان صدر، معاون سازمان میراث فرهنگی کشور در بازدیدي كه از اماكن تاريخي بهشهر داشت با بیان اینکه بهشهر بخشی از بهشت روی زمین و یکی از زیباترین شهرهای کشور است، اظهار داشت: این شهر به دلیل قابلیت‌های زیادی که به لحاظ محیط طبیعی و آثار فرهنگی و تاریخی دارد، جایی است که می‌خواهد ثبت جهانی شود.

                                                                                                    • شنبه 6 شهريور 1389-0:0

                                                                                                      حرف های بیهوده را تکرار نکن ! در همین چند روز پیش فرماندار نکا به استاندار گفت ساحل نکا با صنایع و شرکت نفت و یک ارگان نظامی اشغال شده ای منطقه از ساحل به نام شهرستان نکا به شرکت نفت واگذار شده اسنادش در اینترنت هست می توانید مشاهده کنید , دوست عزیز چرا خود آقای مقیمی در مجلس پایانه نفتی را با نکا اعلام کرد نه با نام بهشهر و همینطور نمایندگان قبلی چه جمشیدی چه رحمانی ! سوالی از شما دارم چرا خط لوله له ام نکا جاسک داریم چرا بهشهر جاسک در حایلی که مقصد این خط لوله پایانه نفتی است نه نیروگاه و آقای مقیمی خط در مورد خط لوله نکا جاسک در مورد آغازاین پروژه توضیح دادند ! جدیدا هم که ایشان در پی تغییر نام سد گلورد بر آمده اند دوست عزیز ! در هفته دولت 72 میلیارد تومان بودجه پروژه هایی بود که در بهشهر افتتاح ش اما در نکا چی شما بگویید بهتر می دانید مطمئنا این مبلغ با اقدامات نماینده منطقه رابطه مستقیم دارد , پروژه چهارخطه شدن جاد زاغمرز بهشهر آغاز شده , پروژه جاده رستمکلا ندر امیرآباد بخش بزرگ یاز جاده زیر سازی آن انجام شده , بیمارستان صد تختخوابی پارس سینا یک بیمارستان خصوصی است و سرمایه گذلر با تلاش مسئولان شهر نکا جذب شده است که اگر ب آقای مقیمی بود الان این پروژه هم در بهشهر کلنگش به زمینزده می شد , طرح ساحلی مروارید که بیش از 12 سال است توسط شهرداری نکا پول مردم نکا در آن سرمایه گذاری می شود و قبل از آن اصلا وجود نداشته به یک باره بدر زمان نمایندگی آقای مقیمی توسط بهشهر تصاحب می شود , دوست گرامیشما در مرد شایعات (برنده نشدن مقیمی در انتخابات مجلس ) چه جوای دارید آیا شما مطمئن هستید که برزگرنژاد انتخاب نشده است به یک باره چنیدین هزار نفر ب آرای آقای مقمی اضافه شده و ایشان نماینده میشود لطفا جواب دهید

                                                                                                      • شنبه 6 شهريور 1389-0:0

                                                                                                        متأسفم كه همه ي حرفها بايد مدام تكرار بشه. حرفاي بي اساس تو مطالب بالا زياده. طرحي كه تصويب نشده رو نميشه ادعا كرد مال ما بوده.!!
                                                                                                        حرف پالايشگاه مربوطه به سالها پيشه. زمان جمشيدي در نظر داشتن پالايشگاهي اطراف پايانه نفتي بسازن. زمان خود ايشون بود كه حرف بندر اميرآباد و چپكرود جويبار وسط اومد ولي محيط زيست اجازه نميداد. زمان سفر رئيس جمهور به بهشهر آقاي جمشيدي لطف كردند تا پالايشگاه بي سروته رو براي بهشهر تصويب كنند (البته به خاطر اينكه كريدور شمال جنوب رو به نكا ببره و از مهمترين خواسته مردم بهشهر چشم پوشي كنه). ولي كريدور شمال جنوب به اصرار مسئولين بهشهر براي بهشهر تصويب شد و منطقه حسين آباد بهشهر براي ساخت پالايشگاه انتخاب شد. البته كار پالايشگاه به اينجا ختم نشد و در سفر دوم پالايشگاه براي ساري تصويب شد. ولي با اصرار مقيمي و قرار گاه خاتم الانبياء درآينده پالايشگاه بهشهر تصويب خواهد شد.****************بازهم ميگم: تصويب اين دو طرح در زمان جمشيدي بوده نه مقيمي. آقاي مقيمي طبق وظايفش جهت اجرا شدنشون تلاش داشته. ********************************************************* دو مورد جاده ها بايد بگم كه كمربندي بهشهر هم قبل مقيمي تكميل شده بود ولي روشناييش انجام نشده. جاده بهشهر بندر اميرآباد هم مثل نكا نيروگاه چهاربانده نشده و وضعيتشون مثل همه. منطقه هزارجريب بهشهر هم تبديل به بهشت نشده و اوضاع اونجا بهتر از هزارجريب نكا نيست. ************ در مورد بيمارستانها بايد بگم بيمارستان 70 تختخوابي تعاوني مهر بهشهر پس از سالها افتتاح شد و بيمارستان 160 تختخوابي امام خميني بهشهر هم يك بيمارستان جايگزينه كه چند ماهيه ساختش شروع شده. در شهر نكا هم بیمارستان امام حسین (ع) نکا چند ماهيه كه سرعت ساختش بيشتر شده و بزودي به بهره برداري ميرسه. حدود يكسال قبل عمليات اجرايي ساخت بيمارستان 100 تختخوابي پارس سيناي نكا در زميني به مساحت يك هكتار آغاز شده بود.این بیمارستان دارای بخش های مختلف اطفال، زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، چشم پزشکی، پاراکلینینک، آندوسکوپی، فیزیوتراپی است.
                                                                                                        /////نكايي هاي محترم، تا حالا ما نماينده شما رو تحمل مي كرديم كه به مراتب تبعيض هاي بيشتري نسبت به بهشهر داشت. يكي از تبعيض هاي آقاي جمشيدي شركت نكردن تو برنامه اي بود كه صداو سيماي مازندران براي رسيدگي به وضع شهرستان ها تدارك ديده بود.
                                                                                                        توجه نكردن به مهمترين خواسته مردم بهشهر يعني كريدور شمال جنوب. اوضاع نامناسب دانشگاههاي بهشهر. به طوري كه دانشگاه علم و صنعت در حال انتقال به شهر ديگري بود و دانشگاه آزاد هم داستان خودشو داشت. و...
                                                                                                        //// دو ساله يه بهشهري نماينده شده و شما مدام به عملكردش اعتراض ميكنيد./////

                                                                                                        • پنجشنبه 4 شهريور 1389-0:0

                                                                                                          آقايون نكا و خسته لطفا مطلب پايين كامل بخونيد:من اين همه سال كه دارم اخبار رو دنبال ميكنم هنوز مطلبي وصحبتي درباره اظهار نظر فرماندار نكا درمورد پايانه نفتي و شركت صدرا نديدم و نشنيدم. ***** زماني كه كشتي ايران البرز با حضور رئيس جمهور و مسئولين بهشهر به آب انداخته شد (البته الان اسمش تغيير كرد و شده اميركبير) رسانه ها در اولين اخبار اسم نكا رو آوردن ولي با اعتراض فرماندار بهشهر نام نكا رو از خبرهاشون حذف كردند.***** چند وقت پيش فرماندار بهشهر به همراه سفير كرواسي از اين شركت ديدن كرد. ***** مسئولين نكا هم براي جلساتي كه در مورد ساحل بهشهر ميشه حضور دارن و به خاطر اينه كه ساحل مرواريد توسط مسدولين نكا اجاره شده.***** كاش گزارشي كه از صداو سيماي مازندران درباره پايانه نفتي پخش شده بود و ديده بوديد. يكي از مسئولين اين پايانه طي چند دقيقه كه با خبرنگار صداو سيما صحبت ميكرد مدام اسم نكا رو به زبون مياره ولي با كمال بي شرمي ميگه (با عنايت و توجهي كه فرماندار بهشهر به اين منطفه داره) خبرنگاره كه هنگ كرده بود سوال ميكنه (اينجا آخرش مال نكاست يا بهشهر؟) اون مسئول محترم! هم جوابشو ميده و ميگه (استفاده از نام نكا به خاطر اينه كه نكا قبلا جزء بهشهر بوده به خاطر نزديكتر بودن از نام نكا استفاده ميشه و تا حالا هم كش پيدا كرده. ما تابع نظر استانداريم و هرچي استاندار محترم دستور بدن ما هم همون كارو مي كنيم.) اين آقا هم كه تقصيرو انداخت گردن استاندار. فكر نمي كنيم مردم تا حالا چنين حرفاي مسخره اي رو شنيده باشند.*********** بدبخت بهشهر و فرماندارش كه هر كاري براي شركتهاي ساحلي ميكنن به باد ميره و به نام شهر ديگه ميشه. به خاطر همين كاراست كه بهشهري ها بايد به فكر تغيير نام بندر اميرآباد به شهيد هاشمي نژاد باشند. مدام دارن حق اين شهر رو از بين مي برن بازهم ادعاي ضايع كردن حقشون توسط بهشهر گوش فلك رو كر كرده. هر موقع هم كه ميخوان دليل بيارن حرف اسناد رو ميزنن. ********** آقايي كه خودت به اسم نكا معرفي كردي تو نظر قبلي حرفات ايراد داشت. بحث محمودآباد چه ربطي به نكا داره. اگه شما يه نگاهي به نقشه بندازيد بد نميشه البته نه نقشه جهان و كشور بلكه نقشه استان. محمودآباد يك شهر ساحليه كه به هيچ وجه نميشه ساحل اين منطقه رو به آمل داد. در ضمن اين دليل نميشه كه چون يه جايي زمينشو نكايي ها خريدن پس جزء شهرستان نكاست. ********** از برادراي نكايي هم عذر ميخوايم كه مثل موشك داريم به سمت توسعه و پيشرفت ميريم و شما رو عقب نگه ميداريم.!!!!

                                                                                                          • پنجشنبه 4 شهريور 1389-0:0

                                                                                                            با شه بندر امیر آباد واسه شما قبول، نقشه رو هم یکی مثه شما می سازه دیگه،فقط کافیه خطا یکم جابه جا شه، خواستم اینو بگم فردا یکی مثه شما میشه مسوول بهشهرو یکی مثه من میشه جزء مسولین نکا،بدونید دیگه روزهای تجاوز گری و حکمرانی تو نکا گذشته،از مخابرات گرفته تا دانشگاه آزادو ... همه از شهر شما هستن، اومدم بگم جایی که یه نکایی هست اجازه نمی دیم از شهر های دیگه بیان بشینن رو پست های حساس ما،ببینید فوق و مدیریت خوندم تو امیر کبیر که خودم دست به کار شم واسه شهرم یه کاری کنم تا نخوردنشو تمومش نکردن دیگه به اندازه ی کافی نیرو داریم ونیاز به کسی نداریم حالا می خواد طرف فرزند شهید باشه یا هر کسه دیگه که بخوان با پارتی بیارینش تو شهر ما،جوونای نکایی بیدار شدند

                                                                                                            • چهارشنبه 3 شهريور 1389-0:0

                                                                                                              من با آقای مهدی پور موافقم ولی نه کاملا . از گوشه و کنار از بهشهر و ساری به این شهرستان ضعیف ظلم هایی میشه و حق اون خورده میشه به راحتی , که این یک بخشی از آن مربوط به مسئولان عقب افتاده شهر نکا می باشد , بعضی افراد دیگر دارند اغراق می کنند کی می گوید بندر امیرآباد جزو نکاست ؟! کی می گوید سد گلورد جزو بهشهر است ؟! شرکت های نفتی مربوط به شهرستان نکا هستند و این را براحتی از اسناد می توان فهمید

                                                                                                              • چهارشنبه 3 شهريور 1389-0:0

                                                                                                                جناب خسته شما وقتي ميگي بندر اميرآباد مال نكاست معلومه از همه چي بي خبري. براي بحث بايد حداقل اطلاعات رو در مورد موضوع داشته باشي كه شما نداري. ولي چاي شكرش باقيه كه اهميت پرانتز رو مي دوني. بازم ميگم پايانه نفتي جزئي از نقشه شهرستان بهشهره.
                                                                                                                اينكه شما ميگي :
                                                                                                                """چون نکا شناخته نشده بوده در کنار اسم بهشر اوردند و در داخل پرانتز نوشتند نکا یعنی واسه نکاست"""
                                                                                                                كاملا غيرمنطقي است چرا كه اگر حرف شما درست بود در رسانه ها اين پايانه با اسم بهشهر مطرح مي شد نه نكا.

                                                                                                                به شما توصيه مي كنم برو نقشه شهرستان نكا و ساحل چندين كيلومتري اين شهرستان رو ببين بعد بگو بندر اميرآباد مال نكاست!!

                                                                                                                • چهارشنبه 3 شهريور 1389-0:0

                                                                                                                  آقای رضا خان،حرف خودتون نشون میده اون مناطق متعلق به نکاست، ببینید هر وقت بخوان یه مطلبی و جزئی تر نشون بدن میارن تو پرانتز،چون نکا شناخته نشده بوده در کنار اسم بهشر اوردند و در داخل پرانتز نوشتند نکا یعنی واسه نکاست،البته این دیگه یه رسم شده که حق کوچیک تر ها رو بخورن ما هم عادت کردیم از یه طرف بهشهر از یه طرف ساری،نکا چوب ساری:خودتون خندتون نمی گیره؟ از فردا بندر امیر اباد نکا بهشهر، شهرداری نکا ساری، فرمانداری نکا بهشهر،نماینده مجلس نکا بهشهر:این درسته چون فقط به درد خودشون می خوره

                                                                                                                  • سه شنبه 26 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                    در نقشه رسمي كشور تمامي تأسيسات ساحلي اين منطقه به جز نيروگاه شهيد سليمي در حوزه استحفاظي شهرستان بهشهر قرار داره.
                                                                                                                    مسئوليت رسيدگي به اين منطقه به عهده ي فرماندار بهشهره نه ... .
                                                                                                                    اين پايانه از ابتدا با نام "بهشهر (نكا)" احداث شد. در هر جايي هم كه اسم بهشهر اومده نام نكا رو درون پرانتز قرار ميدن. حتي در تابلويي كه در سه راه زاغمرز شهر نكا قرار داره و بعضي ها اسم "بهشهر" رو سياه كردند و "(نكا)" رو باقي گذاشتند.
                                                                                                                    شما نكاييها تا كي ميخواين كه به اشتباهتون پافشاري كنيد. البته اين تقصير شما نيست، مقصر مسئولين سابقي هستند كه حق بهشهر رو ضايع كردند و بغل اسم بهشهر اسم ديگه اي رو قرار دادن.

                                                                                                                    • ستم بر سر نکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                      چهارشنبه 20 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                      سلام.بنده میخواستم بگویم مدیر سایت داره از بهشهری ها جانب داری میکنه .اگه این نظرم نشون داده بشه که میدونم نمیشه توضیح میدم.

                                                                                                                      • چهارشنبه 20 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                        بحث سر توجه به نکا یا بهشهر نباشه، عزیزان من یک نکایی می بینم پیشرفت تو شهرم چقدر کند انجام میشه، نماینده باید توانایی داشته باشه حقمون و بگیره متاسفانه تو نکا نه شهردار نه نماینده نه هیچ مسئول دیگه ای به فکر ترقی نیستند .فکر می کنید این مسئولین به ظاهر متدین تقصیری در کشته شدن مردم در کمر بندی نکا ندارند،عقل سلیم هم خوب چیزیه:کلی پول ریختن تو دل زمین الان رو سیاستشون یه طرح جدید ریختن.آخ اگه من شهردار بودم....

                                                                                                                        • جمعه 15 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                          با سلام خدمت دوستان عزيزی که اطلاع از اوضاع و احوال جاده بهشهر به هزار جريب که از پاسند عبور می کند ندارند پيشنهاد می کنم سری به اين مسیر بزنند هم فال هم تماشا من خودم یک روستایی هستم و از نزدیک شاهد این امر هستن پس لطفا حاشیه پردازی نکنید مردم بهشهر از شدت نداشتن کار به شهر ها و استان های دیگر پناه بردن , از دوستی که ادعای داشتن مواد معدنی در نکا را دارد می گوییم همین منابع در بهشهر و گلوگاه هم وجود دارد اما همه کارها رابطه ای و پارتی بازی است از دوست عزیزی که گفتن بدرد خبر نگاری می خورم باید بگویم برای شهر خودم هر کاری که از دستم برآید انجام می دهم خبرنگاری که جای خود دارد من خودم ناراحتم که همچین بحث هایی بین هم ولایتی های بهشهر و نکا مطرح می گیرد اما دل پر درد که این چیزها را متوجه نمی شود من دست ها و قلب های رنج کشیده همشهری هایم را می بینم و این چند قلم را می نویسم اين رفتار و زیاده خواهی مسئولان نکایی انسان را به یاد رژیم صهیونیستی اسرائیل می اندازد که مردم فلسطین و هر چه که داشتند را به زور از آنها گرفتن و ادعای مالکیت می کنند می اندازد من می ترسم که با این اوضاعی که پیش می رود تا چندی دیگر سند خانه هایمان را هم به مسئولین نکایی بدهیم تا در آنجا شهرستان چه عرض کنم ایالت نکا را گسترش دهندمسئولین بهشهری لطفا از خواب خرگوشی بیدار نشوید بخوابید که شهر امن امان است نکایی ها بیدارند شما بخوابید
                                                                                                                          قضاوت با وجدان های بیدار

                                                                                                                          • گلوگاهی ساکن نکاپاسخ به این دیدگاه
                                                                                                                            شنبه 22 فروردين 1394-22:43

                                                                                                                            نکا یکدونه کارخانه سیمان داره که گرد خاک کل شهر گرفته هیچ سودی به نفع مردم نداره پول میره توی جیب صاحب کارخانه کارگرش از شهر دیگه میاد کارخانه ارد داره صاحب خانه بندذر گزی تمام کار گرا از بندر گز اورده فقط صدرا بود برشکست شده فقط مونده نیروگاه که کل کارگراش املی و بابلی هستن نفت گاز نکا پولش برای همه مردم کشور توی جیب مردم نکا میره نه بهشهرم باشه همینه نیروگاه مال بهشهر اخر کارگرش از جای دیگه میان تازه صد کارخانه داشته باشه پول توی جیب پولدار میره فقط کارگری سهم مردم دو شهر اونم اگه صاحب کارخونه مثل کارخانه ارد بندر گزی باشه کار گر از بندر گز میاره صد گلورد هم برای مزرعه روستای بهشهر هم برای مردم نکا تازه نکا بیشترین اب زیر زمینی کشور داره ابش میره شهر بهشهر

                                                                                                                          • خدمت گذرار(نکا)پاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                                                                                            پنجشنبه 14 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                            با عرض سلام.بنده در مورد این سایت فراوان شنیده بودم و امیدوارم چنین فعالیت های پسندیده ای گسترده تر و جامع تر در استان صورت گیرد.حتما بنده را میشناسید به خصوص مردما ن نکا .بنده با وظیفه ای که دارم خودم را خدمتگزاری برای مردم نکا دیدم تا بتوانم از طرف مسولین شهرستان نکا سخنی گویم.سریع میروم سر اصل مطلب :بردران بهشهری و مردم عزیز این شهرستان شما از کارهایی که مسولین بهشهر در طول سالها در حق مردمان نکا کرده اند چه میدانید؟به کار خانجات اصلا توجه نکنید به واقعیت ها توجه کنید به حرف ها گوش ندهید به نگاها بیندیشید بیندشید و ببینید شخصا آقای مقیمی می اید در فرمانداری نکا در کاری که به نماینده مربط نیست(به نماینده مربط نیست)دخالت میکنند و باعث کندی پیشرفت در این شهرستان میشود.بنده دلم خیلی پر است خیلی: بهشهری های عزیز کجایید که ببینید که دارند چه میکنند؟ در اخر باید به مدیر سایت بگویم :اگر بتوانید گفتگو ها را با مسولین دو شهرستان برقرار کنید متشکر میشوم. وباید بگویم که سمت و نام خود را در فرمانداری شهرستان نکا محفوظ نگه میدارم .چون خودتان بهتر میدانید.خدا نگهدار.

                                                                                                                            • پنجشنبه 14 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                              سلام به همگی .اقای رضا این حرفای انسان منطقی و عاقل نیست.مگر این حرف است که میگویید قبل از شهرستان شدن نکا سواحل این شهرستان جزو بهشهر بود از نظر من و خیلی ها این حرف غیر منطقی و بدون فکر است چون در آن زمان سواحل نکا ملک خصوصی مردمان نکا در قالب شهرستان بهشهر نام داشتند مگر با شهرستان شدن محموداباد و جداشدنش از آمل عملا توریسم و گردشگرو سواحلش به محمود اباد اختصتص یافت و درامدهای کلانی از آمل کاسته شد .یعنی شما میگویید آمل با قدرت سیاسی ا ش سواحل محمود اباد را پس بگیرد؟ یعنی میگویید نکا مجرم است چون قدرت سیاسیش کمتر از بهشهر است؟در ظمن آقای رضا بهشهر از تاریخچه ی قدیمی برخوردار است درست حتما میدانید که در جلسه ی سازمان گردشگری کشور با گردشگری استان و بازدید از هزار جریب نکا کلمه ی تعجب را به کار برد و هزارجریب نکا را جزو 10منطقه ی بکر ایران دانست و با یاری خدا پس اتمام جاده ی هزارجریب که بدون کمک اقای مقیمی و تلاش فرماندار محترم (اقای آزادی کناری)در جریان است و سرمایه گذران این شهرستان از همین الان برای سرمایه گزاری و جلب توریست در این منطقه اعلام امادگی کردند.و در اخر بگویم دگر سلطه ی بهشهر به سر آمده و نکا با رشد و توسعه و پیشرفت به شهرستانی مهم در کنار مرکز استان به عنوان شهرستان موفق دست پیدا میکند.با تشکر.

                                                                                                                              • چهارشنبه 13 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                آقاي فرجي اين شهرستان نكا است كه ساحل بهشهر را تصاحب كرده است نه بهشهر. آيا شهرستان نكا قبل از شهرستان شدن ساحل داشت؟!!!!
                                                                                                                                دوما من گفتم منطقه ويژه اقتصادي (با گرايش انرژي)، نگفتم خط لوله انرژي! اگر به مصوبات سفر دوم رئيس جمهور رجوع كنيد متوجه مي شويد كه منظور من چيست.
                                                                                                                                سوما تنها جاده ي كوهستاني كه در شرق استان در حال چهاربانده شدن است جاده بهشهر دامغان است كه به قول نكايي ها اجراي آن در نكا صرفه اقتصادي بيشتري دارد!!!!
                                                                                                                                در ضمن با اطلاعات نابي كه شما داريد خبرنگاري برازنده شماست.
                                                                                                                                از آقاي مقيمي هم خواهشمندم به فكر توسعه گردشگري و صنايع مرتبط با كشاورزي باشيد.
                                                                                                                                به نظر من توسعه گردشگري شرق استان بايد داراي اهميت بيشتري از صنايع باشد و با قابليت هاي طبيعي و تاريخي منحصربفردي كه در شهرستان بهشهر وجود دارد اين شهرستان تاريخي مي تواند به يكي از قطب هاي گردشگري ايران تبديل شود.

                                                                                                                                • چهارشنبه 13 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                  آقای فرجی منظور بنده همین بود سرمایه گذاری شخصی به همراه تلاش جوانان و کار آفرینان این شهرستان است که زیر سوال میبرند.

                                                                                                                                  • سه شنبه 12 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                    آقاي رستم پور اين كارخانه هايي كه شما نام برديد همه با سرمايه گذاري شهروندان نكايي تاسيس شده است و ربطي به مسئولان ندارد ، كارخانه هاي آجرسفال كه مدرنترين و بزرگترين كارخانه هاي آجرسفال در شمال هستند كمكم دارند ديگر تعطيل مي شوند و دارند ورشكسته مي شوند از كارگران آن ها از اطرافيان ما هم بوده اند كه حقوق هاي آنان براي چندين ماه پرداخت نشده و بيكار شده اند مسئولان هم كه به حرف اين كارگران مظلوم توجهي نمي كنند

                                                                                                                                    • احمد رستم پورپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                                                                                                      دوشنبه 11 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                      سلام به همه.مقدمه بحث من :ما نباید این فرصت بدست امده را به نوعی هدر دهیم و حق مردم هر یک از شهرستان ها را پایمال کنیم چرا؟ چون برای اینکه حرف غیر منطقی خود را نشان دهیم.آقای محمد بحث جمعیت را دو تن از همشهریانمان انجام دادند ولازم به ذکر بگویم: معلوم است که شهر و شهرستان نکا نصف بهشهر نیست تازه در آینده ی نه چندان دور گسترده تر از بهشهر و شهرهای دیگر استان میشود.آقای محمد گسترش صنعت به جمعیت وابسته هست درسته اگر چه نکا هم(از نظر چمعیتی) کمی از بهشهر ندارد ولی...اینگونه نیست.من میگویم :ما چه گناهی کرده ایم که هر چاله ای در خاک این شهرستان کنده شود در ان مواد غنی معدنی یافت میشود ما چه گناهی مرتکب شده ایم که نوار غنی خاک رس در این شهرستان واقع شده است. بهتر میدانید از ساری تا غرب استان تا رامسرحتی گیلان ساخت و سازو سازندگی خودشان را مدیون معادن و کارخانجات این شهرستان میدانند. بهتر است بدانید که معادن سیلیس و معادن و کارخانه های پر شمار ماسسه شویی و کارخانه جات آجر سفال گل خیل .وکارخانه اجر سفال کلت و کارخانه ی اجر مرغوب گلبستان که صادرات اجر سفال را در خارج از کشور در پیش گرفته است ما به اینها گناهکاریم ؟ما محکوم به نعمت خدادادی هستیم ؟یعنی این درست هست؟یعنی غنیترین و صنعتی ترین شهرستان شمال(گیلان_مازندران_گلستان) حقش این است؟حقش این است مردمش به زور ساکت شوند؟یعنی پشتکار جوان ها و کار افرینان این شهرستان پایه مال بشود؟در آخراز کارخانه های عظیم حرفی نزدم چون شناخته شده هستند.و از ده ها کارخانه های دیگر به دلیل کثیر شدن نوشته ها عضرخواهی میکنم.واز مدیر سایت عاجزانه درخواست و التماس میکنم این نظر نشان داده شود.با تشکر.

                                                                                                                                      • حسین فرجیپاسخ به این دیدگاه 2 0
                                                                                                                                        يکشنبه 10 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                        باسلام
                                                                                                                                        اولا منطقه ویژه انرژِی مربوط به خط لوله نکا -جاسک می باشد که اگر باز دلتان می خواهد بگویید بهشهر- جاسک ! من صحبتم با این همشهری است که هدف شما از این اختلاف افکنی ها چیست ؟! چه چیزی عاید شما می شود ؟! شما با این همه آگاهی بهتر است خبرنگار شوید !
                                                                                                                                        دوما آقا محمد , شما از چه صنایعی صحبت می کنید آیا نیروگاه حرارتی و کارخانه سیمان و سیلو به خاطر لطف مسئولان بهشهر در بخش نکا احداث شدند یا به خاطر اینکه نکا را به زباله دانی تبدیل کنند ؟! آنها با این ظلم شان بسیاری از استعداد های گردشگری در نکا را نابود کردند .
                                                                                                                                        سوما آیا شما تا اصلا به بخش یانه سر تشریف برده اید ؟ جاده ی گلوگاه به دامغان دوباره کاملا ترمیم شده و این جاده حتی قرار است به اتوبان تبدیل شود آن وقت شما می گویید جاده ی بهشهر خاکی است ! جاده های جنوب شهرستان های ساری و گلوگاه و بهشهر دارند تبدیل به اتوبان می شود اما در جنوب شهرستان نکا حتی جاده ی باریکه ی آسفالته وجود ندارد ! آیا هزارجریبی ها باید از طریق شهرستان گلوگاه به امور اداری خود برسند که فاصله زمانی تا مرکز شهرستان چند برابر شود ؟! شما چرا از روستاهایی مثل زاغمرز , یکه توت , زینوند , عسکرآباد چیزی نمی گویید که باید 10 کیلومتر بیشتر در راه باشند تا به بهشهر برسند ؟ شهرستان بهشهر سواحل نکا را تصاحب کرده است , تقسیماتی که با اعمال فشار از سوی مسئولان بهشهر در وزارت کشور به تصویب رسید کاملا غیر عادی و غیر منطقی است . ما در شهرستان نکا از داشتن نماینده محروم هستیم مثلا مدتی قبل در مجلس نماینده ساری در مجلس در تذکری به وزیر کشور جلوگیری از تضییع حق منطقه میاندورود در طی مراحل تقسیماتی با شهرستان نکا را خواستار شد این یعنی باید همان تقسیمات غیر کارشناسی و غیر منطقی که به قرار گرفتن شهرستان نکا در مجاورت مرکز استان به شهرستان نکا اعمال شده بود تغییری نکرده و به همان صورت باشد یعنی دقیقا بعد از خارج شدن از شهر نکا ما وارد شهرستان میاندوزود می شویم به عبارتی مسئولان نکا حق کنترل و ساماندهی و مدیریت اراضی اطراف شهر خود را ندارند زمین هایی که به خاطر قرار گرفتن در همسایگی نکا ارزش پیدا کرده اند باید تحت مدیرت شهرستان تازه تاسیس میاندورود باشند !! در این حال است که نماینده شرق مازندران فقط به فکر شهر خود است و هیچ عکس العملی نشان نمی دهد !

                                                                                                                                        • پنجشنبه 7 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                          از جناب آقاي مقيمي خواهش ميكنم اشتباهي كه مسئولين گذشته انجام دادند و اكثر تآسيسات را در بخش نكا احداث كرده اند مرتكب نشود. احداث مهمترين و بيشتر كارخانه ها در بندر اميرآباد آينده خوبي را براي شهر بهشهر نويد نمي دهد. لطفا بيشتر به فكر شهرك صنعتي بزرگ بهشهر و استقرار صنايع بزرگ در اين منطقه باشيد.
                                                                                                                                          در ضمن منطقه ويژه انرژي كه در سفر رئيس جمهور براي دو شهرستان بهشهر و گلوگاه به تصويب رسيده بود به كجا رسيده؟

                                                                                                                                          • چهارشنبه 6 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                            با سلام خدمت دوستان عزیزی که در این مبحث اظهار نظر کرده اند من از اهالی بهشهر هستم و از این موضوعاتی که دوستان در خصوص جفایی که درحق نکا شده اطلاعی ندارم اما هر عقل سليم و هر وجدان بیداری آگاه است که شهری که نصف و یا شايد هم کمتر از شهر بهشهر جمعيت دارد چقدر امکان صنايع دن جمع شده کسانی که در اين مناطق زندگی می کنند بهتر می دانند که در دوره های گذشته هر سهميه ای از صنايع که می بايست در شهرستان بهشهر که نکا هم جزئی از آن است قرار بود ساخته شود آنرا در نکا می ساختند و یکی از دلايلشان هم این بود که صنايع در يک جا متمرکز و مديريت شود و فرقی نمی کند کجای شهرستان باشد و با اين کوته انديشی سبب مهاجرت خواسته و یا ناخواسته تعدادی زيادی از جونان جويای کار بهشهر شده اند صنايع و مراکزی مانند بندر , سد و پایانه نفتی , شبه جزيره ميانکاله و ديگر موارد همه خود شاهدند که با نگاهی کوتاه به نقشه جغرافيايی شهرستان مشخص می شود که در حريم و حومه بهشهر قرار دارد اين زياده خواهی نيست که آنها را برای شهر کوچکی (شهرچه) مانند نکا بدانيم و فقط در جلوی اسم آنها کلمه نکا را قرار دهيم آيا منطقی است و نکته ای ديگر مگر همين نمايندگان شخيص دوره های قبل(مخصوصا آقای جمشيدی)نبودند که در شهر نکا يکه تازی می کردند و گرد وخاک آنها چشم ها را کور می کرد و مگر نماينده فعلی چه کار خاصی برای مردم درد کشيد و کارگر نشين بهشهر انجام دادند در شهر بهشهر بیکاری بيداد می کنند و مانند آتش زير خاکستر می باشد چرا جوانان بهشهر بايد به شهر ها و استان های ديگر مهاجرت کنند کدام نگاه دلسوزانه ای به اين مسائل رسيدگی میکند کارخانه ور شکسته چيت سازی و کارخانه بهپاک که حال و روز خوبی ندارد و مسائلی از اين دست که بسيارند ما تا بحال مسئول دلسوزی در شهر بهشهر نداشتيم , زياده خواهی مسئولان نکایی که می خواستند به هر قيمتی شده نکا را شهرستان بکنند روستاهایی که از نظر جغرافيایی و مسافتی بسیار نزديکتر به بهشهر بودن را به اجبار جز نکا قلمداد کردند تا زیاده خواهی آنها برطرف شود روستاییان ساده ای که (البته خودم هم روستایی هستم) که برای یک کار کوچک اداری و کشاورزی بايد مسیری راکه مثلا می توانند کمتر از يک ساعته تا بهشهر را طی کنند را با صرف چندين ساعت به نکا رفته و کار اداری و کشاورزی خود را پيگيری کنند چرا آسفالت کردن مسیر بهشهر به هزار جريب که اينقدر مسیر اين مردم زحمتکش را کم می کنند اینقدر با تاخير وعمدا با کارشکنی و به کندی انجام گيرد و مسیر چند ساعته از نکا همچنان با سرعت در حال انجام است تا مردم مجبور باشند از راه نکا به روستا های خود بروند و بسیار مسائل ديگر که مجال گفتن نيست و صد افسوس که بهشهر در جایگاهی که بايد باشد نیست و نکا از يک طرف مدعی تمليک برخی جا ها و از طرف ديگر گرگان مدعی تمليک جزيره ميانکاله بهشهر است , اميدوارم روزی لااقل جوانان بهشهری که اميد و آينده شهر هستند به خود آيند و جلوی اين زياده خواهی را بگيرند به اميد آنروز

                                                                                                                                            • جمعه 1 مرداد 1389-0:0

                                                                                                                                              از اقای مقیمی درخواست دارم ساکت نباشد و حق این مردمان را بدهد(شهرستان نکا)

                                                                                                                                              • شنبه 24 اسفند 1392-16:55

                                                                                                                                                جناب آقای محمد سلام عزیز بهشهری من نکائی
                                                                                                                                                از شما خواهش میکنم اگر فرزند خردسال دارید همراه ایشان به محدوده مصنوعی تابلو زده شده بهشهر در اراضی نکا (زاغمرز و امیرآباد)تشریف ببرید آنوقت ببینید فرزند شما چه نظری دارد.اگر آقای مقیمی چنین علامت گذاری را تقبول دارند ووزارت کشور چنین طنزی را تایید میکند. پس وای بحال ما مردم مسلمان و وزارت کشور ومجلس و آقای مقیمی و...

                                                                                                                                              • پنجشنبه 24 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                جمعیت شهرهای شرق مازندران در سال 88 :
                                                                                                                                                بهشهر : 90 هزار نفر
                                                                                                                                                نکا : 52 هزار نفر
                                                                                                                                                گلوگاه : 20 هزار نفر
                                                                                                                                                رستمکلا : 15 هزار نفر

                                                                                                                                                شهرستان بهشهر : 160 هزار نفر شهرستان نکا : 110 هزار نفر شهرستان گلوگاه : 40 هزار نفر
                                                                                                                                                که جمعیت شهرستان بهشهر به دلیل تاسیس شهرستان گلوگاه کاهش یافته است .
                                                                                                                                                بنده با نظر آقای صفاکیش موافقم در زمینه ی شهر شدن واقعا دارد به زاغمرز ظلم می شود و پروژه شهر شدن زاغمرز از سال 1378 مسکوت مانده است !

                                                                                                                                                • سه شنبه 15 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                  آقاي Sasan لطفا به ما توضيح بدهيد كه منظورتان از اسناد مملكتي چيه و شما چطوري به اونها دسترسي داريد؟ ممنون ميشم. واقعا متوجه نميشم توي نيم وجب ساحل نكا كه تو نقشه ها اومده چطور اين همه تأسيسات جاگرفته!!!!! شما كه بندر اميرآباد رو مال جزء ميدوني قطعا ميانكاله و زاغمرز هم مال نكاست ديگه!! فقط مونده كه خود بهشهر جزء نكا بشه.

                                                                                                                                                  ****************
                                                                                                                                                  خواهشا بحث جمعيت ديگه مطرح نشه چون شما اطلاعي از جمعيت دو شهرستان نداري.

                                                                                                                                                  • دوشنبه 14 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                    سلام به بهشهریها و نکایها و مردم پرکاروزحمت کش گلوگاه.بنده یک بهشهری هستم و در بهشهر پرورش یافتم من در سالیان دراز همبستگی مردمان این دو شهر(نکاوبهشهر) را نظاره کردم که چه طورفرهنگ و تمدن این دو شهر در هم امیخته شده اند.وانصاف نیست که مردما ن هر کدام را به زیر سوال ببریم.بنده به دلیل شرایط کاری رفت وامد زیادی به نکا داشته ام و دوستان زیادی در این شهرستان دارم.در سال1388 با چشمان خود حادثه ای دلخراش را در جاده ی نیروگاه مشاهده کردم ودیدم چه طور کشاورزی ساده یکی از عزیزان را در دم و دیگری را به لیل دور بودن بیمارستان (یا به بهشهر یا به ساری ازدست داد).پس باید انصاف در این شهرستان رعایت شودو در هم امیختگی مردمان این دو شهرستان حفظ شود.امیدوارم عدل علی(ع) در اینجا هم رعایت شود خدانگهدار

                                                                                                                                                    • دوشنبه 14 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                      سلام به مردم نکا وبهشهر وهمینطور گلوگاه.بنده از اقای مقیمی درخواست دارم سایتی را راه اندازی کرده و مردانه به نظرات و انتقادات پاسخ درستی دهد تا مردم افکاری را در سرخود به وجود نیاورند.و به مردم بیچاره ی نکا که حق خود را از دست رفته میبینن لطفی کند.

                                                                                                                                                      • دوشنبه 14 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                        سلام به همگی.آقای n/a جمعیت بهشهر در سال 1388 (70000)نفر بود.و وقتی که شما میگین که مال 10 سال پیش است معلوم میخواین بحثو به یه جای دیگه می برین که قصد شما رو هم از این کار نمی دونم.بعدشم چه ارجییتی داره که در همه جا اسم نکا بعد از اسم بهشهر بیاد.اگر بدونید نکا و آمل به اسم قطب های صنعتی مازندران بلکه(در شمال کشور)بزرگ و سر زبان ها هستند.پس نکا آنقدر معروف است که با اسم بهشهر شناخته نشه.در ظمن در سال گذشته هم در جریان جلسه ی استاندار و فرماندارهای شهرستانها به این موضوع اشاره داشتند.تازه شهر بهشهر به عنوان شهر تاریخی معروف است تا صنعتی.بعدشم جواب اقای eisa رو نمیدم در مورد نظر که به نظر من بیشتر توهین بود تا یه حرف منتقدانه. مطلب دیگر این است کهدر اسناد مملکتی نام بندرامیرابادفقط و فقط با نام نکا اورده شده..با تشکر.

                                                                                                                                                        • دوشنبه 14 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                          از اين كه با نظرم نكايي هاي محترم رو ناراحت كردم معذرت مي خوام ولي واقعا انصاف رو بايد از بعضي ها ياد گرفت.
                                                                                                                                                          در كدام اسناد مملكتي در كنار نام بندر اميرآباد بهشهر نام (نكا) آمده؟ لطفا به ما هم بگيد كه بدونيم. تا اونجايي كه ما ميدونيم در مواردي كه از نام بهشهر استفاده مي شود نام نكا را درون ( ) مي گذارند نه بهشهر.
                                                                                                                                                          اين كه من مي گم پايانه نفتي جزء شهرستان بهشهر است حرف من نيست بلكه اين حرف در مصاحبه يكي از مسئولين اين پايانه با خبرنگار صدا و سيما بود كه گفته بود "فرماندار بهشهر به اين منطقه توجه خاصي دارند" و آن هم به خاطر كنجكاوي خبرنگار بود.
                                                                                                                                                          در ضمن شمايي كه در بيان جمعيت دو شهر منطق پيشه كردي واقعا سپاسگزارم ولي اشكالي در نوشته هات وجود داره. شما جمعيت حال نكا و جمعيت حداقل 10 سال قبل بهشهر رو نوشتي كه باز هم جاي تشكر دارد.

                                                                                                                                                          • يکشنبه 13 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                            خانم میر امینی حداقل شما حرمت این سایت رو نگه دار

                                                                                                                                                            • جمعه 11 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                              سلام به همگی.n/a از تو خواهش میکنم حرمت مردم نکا را حفظ بداری.با تشکر.

                                                                                                                                                              • جمعه 11 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                                داداش من n/a اگر فکر کنی می بینی جاده ی بهشهر دامغان تو مسیرش چقد روستا وچقدر ارزش ترانزیتی داره و جالب تر چقد تلفاتش نسبت به جاده ی نکا نیروگاه کمتر است.اول فکر بعد حرف.با تشکر.

                                                                                                                                                                • پنجشنبه 10 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                                  سلام به همگی.داداش گلم n/a معلوم مثل خودم جوونی اما با احساسات رفتار نکن.آقای علی نژاد کاملا درست میگوید اقای n/a میتوانی برای اثبات حرف اقای علی نژاد خودت یه تحقیق بکنی.با تشکر.

                                                                                                                                                                  • پنجشنبه 10 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                                    سلام به همه.داداش گلم با اسم مستعار n/a) ) ببین منطق را همیشه دردستور کارت قراربده.این بحث شوخی نیست و درگیری و دعواهم نیست بلکه یه سری واقعیت ودردودل جمعی از دل سوختگان است.جمعیت شهر نکا(50000)نفر است وجمعیت شهرستان نکا بالغ بر (140000)در سال1388 تعیین شده است.جمعیت شهر و شهرستان بهشهر به ترتیب(70000)و(173000)نفر است.1-نگو نکا نصف بهشهر 2-حفاری شمال و پایانه ی نفتی و........درای سند مملکتی معلوم است به نام کیه..آخه بحث من رو این هست که بندرامیراباد مال بهشهر درست خود نکایی ها هم قبول داران خودمم قبول دارام ولی در اسناد مملکتی نوشته شده داخل پرانتز(نکا)اسنادشم مشهود هست.با تشکر.

                                                                                                                                                                    • پنجشنبه 6 فروردين 1394-21:16

                                                                                                                                                                      جای منطقه ازاد شه پنجاه پنج کیلومتر محدوده داره اگه نکا شه ساریس بهشهر محدوده اون میشه تازه نکا کارخانه زیاد مرکبات زیاد داره باید صادر کنه تازه سرمایه گذاران نیاز به اب برق گاز نیاز دارن که نکا بزرگترین منبع اب زیر زمینی خاورمیانه داره شهر بهشهر از نکا اب میگیره نکا بزرگترین نیروگاه برق کشور داره شرکت نفت گاز داره

                                                                                                                                                                    • پنجشنبه 10 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                                      با عرض سلام و خسته نباشید.خیلی سریع میروم سر اصل مطلب.بنده با اقای مهدیپور موافقم زیرا جانب داری اقای مقیمی مشهود است.طی سالیان مسولین بهشهر از سادگی مسولین نکا سو استفاده کرده وامتیازات شهرستان نکا رامتاسفانه همانطور که خودتان بهتر از بنده میدانید به غارت برده اند.ولی دگر آن روزها به سر امده و نسل جدید به هیچ وجه با این کارها کنار نمی آید. نسل جدید دگرامتیازات تو خالی وفریبنده(بزرگراه نکا به نیروگاه وبیمارستان آلوکنده)را نمی پذیرد.علت کندی پیشرفت در شهرستان نکا به نظر من فقط شهرستان بهشهر است که مردمان این شهرستان چوب آن را میخورند(منظور مسولین بهشهر).

                                                                                                                                                                      • علی نژاد پاسخ به این دیدگاه 2 0
                                                                                                                                                                        دوشنبه 7 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                                        دوست گرامی این استقلال آرزوی شهروندان نکایی است ! اما تا وقتی کسانی مثل مقیمی هستند چنین اتفاقی نخواهد افتاد . در ضمن بهتر از مقیمی کم در نکا نداریم ! جمشیدی یک نماینده نالایق بود که دوباره الان شور و شوق برای نمایندگی را می توانیم در سخنرانی او مشاهده کنیم . n/a آیا به نظر شما اینکه تابلو های راهنمایی این کارخانجات ساحلی در جاده نیروگاه نکا قرار دارد و ای شرکت ها خود بارها این را اعلام کرده اند که در شهرستان نکا فعالیت می کنند و روی آن بعضی موقع ها تاکید کرده اند و مسئولان شهرستان بهشهر از این منطقه با نام سواحل نکا یاد کرده اند , تمام مسئولان از استاندار گرفته تا وزیر نام نکا را بر روی آن گذاشته اند سوء استفاده نکایی هاست ؟!!! وقتی اصلا نام اصلی بندر نفتی یا پایانه نفتی (بندر نکا)ست , حتی اداره دریانوردی و کشتیرانی و... از نام بندر نکا بروی این اسکله استفاده می کنند چه ربطی به مردم نکا دارد لابد اینها متعلق به شهرستان نکا هستند که می گویند صدرای نکا , بندر نکا , به نظر من باید ریشه یابی بشود اصلا دلیل این تناقض گویی ها چیست در رسانه ها , در گفتگوی بین مسئولین , مسئولان عالی رتبه و نمایندگی این شرکت ها و کارخانجات از نام نکا بروی این منطقه استفاده می کنند . حتما یک مشکلی وجود دارد * راستی اینکه امکانات و پروژه های یک شهرستان به یک شهرستان دیگر منتقل شود ربطی به جمعیت ندارد . بهشهر هم دارد جا پای بابل می گذارد مبارک باشد !!!

                                                                                                                                                                        • اشرف البلادپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                          چهارشنبه 2 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                                          از آقای دکتر تقاضا دارم هر چه در توان دارند برای استقلال بخش نکا از بهشهر بگذراند. باور کنید اکثر مردم بهشهر از جدایی راضی هستند . مطمنا آقایانی مانند جمشیدی خود می دانند برای شهرشان چه بکنند.

                                                                                                                                                                          • چهارشنبه 2 تير 1389-0:0

                                                                                                                                                                            در اين چند سال حق مردم بهشهر توسط بعضي مسئولين به شدت لگدمال شد. چرا به فكر اين شهرستان نيستند و شهري كه نصف بهشهر است مدعي است و خود را وارث بعضي امكانات بهشهر مي بيند.
                                                                                                                                                                            چرا نكايي ها فكر مي كنند كه هر چه در بهشهر وجود دارد متعلق به آنهاست و بايد مال خودشان باشد.
                                                                                                                                                                            از نام كشتي سازي صدرا، پايانه نفتي، حفاري شمال و بندر اميرآباد سالها سوء استفاده شد و حالا مدعي پالايشگاه، كريدور شمال جنوب هم هستند.

                                                                                                                                                                            • علی نژاد پاسخ به این دیدگاه 5 0
                                                                                                                                                                              يکشنبه 30 خرداد 1389-0:0

                                                                                                                                                                              برادر من نکا با 50 هزار نفر جمعیت مرکز شهرش یک بیمارستان نداره زاغمرز با 6 هزار نفر جمعیت داشته باشه ! بدبخت مردم نکا وقتی می بینن هر هفته یکی از اطرافیان و عزیزانشان در جاده نیروگاه قربانی می شوند به آقای مقیمی می گویند که فکری به حال تعریض جاده نیروگاه بکنید می گویند باید هر چه سریعتر اتوبان رستمکلا - بندر امیرآباد احداث بشود حرفی از جاده نیروگاه نمی زنند , وقتی ذهن این آقا کلا شده فقط و فقط توسعه بهشهر دیگر چه کاری می توان کرد, این آقا سد گلورد را کرده اند یک چماق که هر دفعه به نکا آمدند بگویند بنده کاری در این شهرستان انجام دادم ما از وقتی مقیمی را به عنوان نماینده می شناسیم در نکا دارند در مورد سد گلورد حرف می زنند , پالایشگاه و پتروشیمی , کریدور , خط آهن نکا-امیرآباد چه شد ؟!!!! حداقل یک مسئول با عرضه در این شهرستان وجود ندارد که بتواند جلوی اینها بایستد , مردم شهرستان نکا خسته شده اند از بی عدالتی , پالایشگاهی که قرار بوده در نکا احداث بشه رو برداشته اند بردند بهشهر آن وقت می گویند ما جدیت در کار داشتیم بعد هم اولویت اشتغال در این پروژه هم برای بهشهری ها و گلوگاهی هاست ! آیا مردم کور اند و نمی بینند ؟...

                                                                                                                                                                              • محسن صفاکیش پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                                پنجشنبه 27 خرداد 1389-0:0

                                                                                                                                                                                باسلام بحث سر بهشهر ونکا نیست روستای زاغمرز یک فکری بکنید این روستا در کنار وچسبیده به بندر امیر آباد آب وفاضلاب ندارد بیمارستان ندارد ، نقشه جامعه روستایی دهستان ویا شهری ندارد دست اندرکاران روستا بودجه کافی برای سازندگی ندارد . این روستا با مردم دلسوز و مومن این در زحمت می باشند نظافت روستا 3 نفر پیر مر د در هفته جمع آوری می کند بافت زاغمرز سیستم فاضلاب ندارد به سالنهای ورزشی روستا ی زاغمرز سربزنید می بینید که جوانان علاقه مند ولی سانها با سیستم استاندارد نگهداری نمی شود . امسال سال همت مضاعف می باشد فقط مجوز دهستان و یا شهر را به زاغمر بدهید بقیه کار ها توسط همین مردم حل خواهد شد . من ا.... التوفیق

                                                                                                                                                                                • يکشنبه 16 خرداد 1389-0:0

                                                                                                                                                                                  خدمت دکتر محترم و نماینده شهر خودم بهشهر سلام عرض می کنم.جناب دکتر از شما عاجزانه خواهش می کنم برای ما معلمان خرید خدمت در مجلس کاری بکنید مارا بیرون نندازند.خواهش می کنم از ما حمایت کنید.متشکرم

                                                                                                                                                                                  • جبار مهدی پورپاسخ به این دیدگاه 0 2
                                                                                                                                                                                    چهارشنبه 12 خرداد 1389-0:0

                                                                                                                                                                                    ببخشید آیا شما اعتراض مردم بهشهر را مبنی بر اینکه چرا پالایشگاه نفت در شهرستان بهشهر دارد با نام نکا احداث می شود , را فراموش کرده اید ؟!!!

                                                                                                                                                                                    • يکشنبه 9 خرداد 1389-0:0

                                                                                                                                                                                      تا آنجا که بنده بخاطر دارم آقای مقیمی طی چند دوره حضور در رقابت های انتخاباتی در نکا بیش از 400 ، 500 رای نمی آوردند!!!!!! شهروندان نکایی مطمئن باشند خودشان در باره این وقایع بی تقصیر نیستند. و اما آقای مقیمی بدان نام نکا در دنیا شناخته شده و بین المللی است. بندر استراتژیک و پایانه نفتی نکا، نیروگاه شهید سلیمی نکا، کارخانه سیمان نکا، کشتی سازی صدرای نکا، سیلوی نکا، سد گلورد نکاو ... همگی مصادیق این باور ماست. ان شا ا... سر عقل آمده و از فرصت باقیمانده استفاده بهینه می نمایی و نوکری و خدمت به مردم نکا که با تکیه به رای آنها راهی بهارستان شدی را لحظه ای از یاد نمی بری. ضمنا خطاب به اون دوست عزیز که پالایشگاه به استان گلستان منتقل شد.

                                                                                                                                                                                      • احمدجعفري لمراسکيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                                        چهارشنبه 22 ارديبهشت 1389-0:0

                                                                                                                                                                                        سلام آقاي مقيمي سردار بزرگ وجانباز عزيز چرا جنابعالي سايت اختصاصي نداري که بتوان با شما درد دل کرد؟ بهترين روزهاي زندگي را در سازندگي شهرهايمان برايت آرزومندم به اميد موفقيت شمادر عرصه همت مضاعف وتلاش مضاعف در صورت ممکن به روستاها توجه بيشتري داشته باش مطمئنم که يه سري به اين سايت مي زني که اين مطالب رابرايت نوشتم دوستان گرامي درصورت مشاهده اين پيام مرا به حاج احمد مقيمي برسانيد وبفرمائيد که از ديار تهران بزرگ بادت هستيم وافتخار مي کنم که يک روستايي هستم

                                                                                                                                                                                        • محمد رضا زمانی درمزاریپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                                                                                                                                                          چهارشنبه 8 ارديبهشت 1389-0:0

                                                                                                                                                                                          دوست عزیز منصب نمایندگی ، برابر قانون، ملی است و تعهد نماینده، صرفنظر از تکلیف در حوزه انتخابیه، تعهد ملی و کشوری و قابل اعمال در کلیه امور در سطح کشور می باشد. بهشهر و نکاء به سان دو همزاد بوده که در طول تاریخ در هم تنیده شده اند و تفکیک تاریخ، فرهنگ و آتیه آنها چندان مسموع و جالب نیست.! اما باورم بر این است که امکانات و فرصت ها باید با توجه به نیازها، منابع طبیعی، انسانی و ظرفیت ها به نحو عادلانه و رضایت بخشی تقسیم و مورد استفاده قرار گیرد و تحقق خلاف آن محل اشکال و تامل است. اینجانب بعنوان یک بهشهری مقیم تهران چند سئوال از آقای مقیمی خواهم داشت : میزان شناخت ایشان نسبت به تاریخ، فرهنگ، تمدن، توانائی های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و انسانی حوزه های انتخابیه شان(نکا، رستمکلا،بهشهر و گلوگاه) تا چه حد است،؟ میزان اطلاع ایشان از توانمندی ها و تخصص های نخبگان مقیم در حوزه مزبور و خارج از حوزه های مزبور،در تهران و کشور و خارج از چگونه است؟ نقش نخبگان و متخصصان در توسعه و پیشرفت حوزه های فوق تا چه حد محل توجه و جلب و جذب از سوی ایشان بوده است؟ تا چه میزان در مقام مطالعه تطبیقی حوزه های مدیریت دیگر شهرها و حوزه های مدیریتی و نمایندگی موفق کشور و حتی، خارج از آن برآمده اند؟ توجیه ایشان از این همه انفعال و عدم کارائی مناسب دستگاهها و سازمان های مدیریت شهری در حوزه های مزبور و نارسایی های موجود و عدم توجه بدان ها چه می باشد؟عدم هرگونه اقدام موثر از سوی نمایندگان سابق و لاحق این مناطق برای خروج آثار تاریخی و تمدنی آنها از کاربری های اداری و نظامی به مانند منطقه زیبای عباس آباد، پارک ملت بهشهر، مناطقی از هزار جریب نکاء و....و تبدیل آنها به "موزه طبیعت، فرهنگ و مردم شناسی منطقه" چیست و چگونه باید بر این مواضع انفعال نماینده محترم مهر تائید زد؟ نکاء، رستمکلاء و گلوگاه از آن بهشهر و بهشهر از آن آنها ست و تعالی و توسعه هر یک به منزله تعالی و پیشرفت دیگری است و همگی، بخشی از سرزمین خوش نام ایران زمین بوده و می باشند که با هم اندیشی و همدلی همه همشهریان بومی و ملی باید رشد نموده و جایگاه شایسته علمی، فرهنگی، انسانی و ملی و بین المللی خود را بیابند، اما تا چه حد نماینده محترم با این دید و هدف تاکنون فعالیت داشته اند و خواهند داشت؟ باید خود به مردم و رسانه ها با ارائه دلائل مُثبت پاسخگو باشند. حضور آقای دکتر احمد توکلی، همشهری محترم و آقای دکتر علی لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و آیت الله لاریجانی، ریاست محترم قوه قضائیه، از نوادگان محترم آیت الله محس اشرفی(بهشهری) در ارکان حاکمیت و نظام و دهها فرصت قابلذکر دیگر، فرصتی مناسب برای تعامل هر چه بیشتر نماینده محترم برای نیل به این اهداف مثبت- در کنار لزوم و ضرورتِ محتوم " شناسایی و جذب و جلب نخبگان بومی و منطقه ای در شمال و خارج از آن- ایجاد بانک اطلاعات فرهیختگان شمال/ مازندران و مشارکت آگاهانه و فعالانۀ آنها در توسعه و پیشرفت این نواحی" خواهد بود که امید است .... : زمانی درمزاری، وکیل دادگستری

                                                                                                                                                                                          • دوشنبه 6 ارديبهشت 1389-0:0

                                                                                                                                                                                            حقتونه بخاطر تبعیضهای جمشیدی

                                                                                                                                                                                            • سیده سکینه قلعه بندی پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                                                                              شنبه 28 فروردين 1389-0:0

                                                                                                                                                                                              بنده از مسؤلین خواهشمندم اگر امکان دارد مرا در بخش اداری بیمارستان مهر شهرستان بهشهر مشغول به کار نمایند.
                                                                                                                                                                                              با تشکر تلفن: 09362855686

                                                                                                                                                                                              • چهارشنبه 25 فروردين 1389-0:0

                                                                                                                                                                                                اگر نکایی های محترم درمورد کارهای نمایندگان سابق هم صحبت کنند بد نیست.

                                                                                                                                                                                                • جمعه 20 فروردين 1389-0:0

                                                                                                                                                                                                  پالایشگاه بهشهر قبل از مقیمی مطرح بود و آقای مقیمی هم با جدیت به دنبال آن هستند.
                                                                                                                                                                                                  این که جاده نکا به نیروگاه بزرگراه نشده درست است ولی شما فکر نمی کنید که جاده بهشهر دامغان و رستمکلا به امیرآباد هم احداث نشد؟

                                                                                                                                                                                                  • پنجشنبه 19 فروردين 1389-0:0

                                                                                                                                                                                                    آقای N/A شما یک بهشهری هستید پس اصلا نمی توانید در این زمینه اظهار نظری داشته باشید . آقای مقیمی با انجام دادن این چنین کارهایی باید در بین بهشهری ها محبوب باشد , نکایی ها چشم دیدن این را ندارند کسی نماینده شان است و دارد به این شهرستان خیانت می کند

                                                                                                                                                                                                    • چهارشنبه 18 فروردين 1389-0:0

                                                                                                                                                                                                      مقیمی سردار سازندگی نکا و بهشهر است و حسودان چشم دیدن ندارند.

                                                                                                                                                                                                      • سه شنبه 17 فروردين 1389-0:0


                                                                                                                                                                                                        اخه هیچ کی نیست به این اقای... نکایی بگه که این وسط پس دولت چه کاره بوده که همه این کارها رو مقیمی کرده

                                                                                                                                                                                                        • سه شنبه 4 آذر 1393-15:4

                                                                                                                                                                                                          باسلام دوستان خوب انتقاد خوبه اما سازنده بخاطر دنیا آخرت رو نسوزانید یک کم فکر کنید بعد حرف بزنیدچه بسا با یک آره یا نه گفتن خودتون رو به دام شیطان انداخیید سعی کنید اگر نماینده ای یک قدم براتون برداشت از اون تشکرکنید تا گام بعدی رو براتون بردارد آنقدر حمله نکنید حال می خواهد نماینده بهشهری باشد یا نکایی مهم این است که کار برای خدا وخدمت به خلق خدا باشد عاقبت خود را نسوزانید من از شهرستانی هستم که کیلو مترها با شما فاصله دارم اتفا قی به این سایت سر زدم ولی دلم خیلی می سوزه که عدهای مغرضانه حرف می زنن تحت تاثیر این وآن قرار نگیرم که حرفهای همدیگر رو تصدیق کنیم وخودمون تسلیم شیطان کنیم فوقش اینه که دفعه بعد با شناخت بهتر به یه نماینده دیگر رای می دی این همه بد وبی راه نداره والله حق الناسه

                                                                                                                                                                                                          • دوشنبه 26 آذر 1397-21:17

                                                                                                                                                                                                            این حرف شما کاملا صحح است ولی ما نکایی ها شاهد بی احترامی بودیم ...


                                                                                                                                                                                                        ©2013 APG.ir